27/11/2014

Regulamin rekrutacji

REGULAMIN REKRUTACJI UCZESTNIKÓW PROJEKTU

„EUROPEJSKIE PRAKTYKI – SKOKIEM DO ZAWODOWEJ PRZYSZŁOŚCI”

wyciąg z regulaminu

§1 Cel regulaminu

Niniejszy regulamin określa zasady rekrutacji uczestników projektu p.t. „Europejskie praktyki – skokiem do zawodowej przyszłości” realizowanego w ramach programu Erasmus+ .

5. Proces rekrutacji obejmuje:

  • złożenie formularza zgłoszeniowego do udziału w projekcie (załącznik nr 1 do Regulaminu) do Zespołu Rekrutacyjnego
  • weryfikacja ocen uzyskanych w ostatnim ukończonym semestrze nauki z zachowania, języka obcego oraz średnia ocen z przedmiotów zawodowych (w tym z praktyki zawodowej)
  • test z języka angielskiego (obejmuje 60 pytań z zakresu gramatyki i słownictwa)
  • rozmowę kwalifikacyjną w języku angielskim (dotyczy autoprezentacji i motywacji udziału w projekcie)
  • test wiedzy zawodowej i o kraju partnerskim (test złożony z 50 pytań dotyczących wiedzy z zakresu swojego kształconego zawodu oraz podstawowej wiedzy o Hiszpanii)
  • ogłoszenie wyników przez Zespół Rekrutacyjny.

 6. Na praktyki zawodowe zakwalifikowani zostaną najlepsi uczniowie wyłonieni na podstawie następujących, punktowanych kryteriów:

L.p. Oceniane kryterium Ilość punktów

 

1. Test z języka angielskiego                   0-30 pkt.
 2. Rozmowa kwalifikacyjna                   0-20 pkt.
 3. Test wiedzy                   0-25 pkt.
4. Ocena z zachowania naganne, nieodpowiednie 0 pkt.
poprawne 1 pkt.
dobre 2 pkt.
bardzo dobre 3 pkt.
wzorowe 4 pkt.
 5. Ocena z języka angielskiego niedostateczny 0 pkt.
dopuszczający 1 pkt.
dostateczny 2 pkt.
dobry 3 pkt.
bardzo dobry 4 pkt.
celujący 5 pkt.
6. Średnia ocen z pozostałych przedmiotów zawodowych 2,99 i poniżej 0 pkt.
3,00 do 3,49 1 pkt.
3,50 do 3,99 2 pkt.
4,00 do 4,49 3 pkt.
4,50 do 4,74 4 pkt.
4,75 do 4,99 5 pkt.
5,00 i powyżej 6 pkt.
Suma:                       90 punktów
  1. Do projektu zakwalifikowanych zostanie 16 uczniów z najwyższą ilością punktów oraz dwie osoby na liście rezerwowej (według ilości punktów).
  2. Takie same kryteria stosuje się do obu wyjazdów w ramach projektu.
  3. Proces rekrutacji zostanie zakończony sporządzeniem przez Zespół Rekrutacyjny listy głównej i rezerwowej oraz umieszczeniem ich na tablicy informacyjnej szkoły, na stronie internetowej szkoły oraz na Facebook’u szkoły.
  4. W przypadku rezygnacji któregoś z zakwalifikowanych uczniów jego miejsce zajmie pierwsza w kolejności osoba z listy rezerwowej.
  5. Od decyzji Zespołu Rekrutacyjnego uczniowi przysługuje możliwość odwołania się do Dyrektora Szkoły w terminie do 5 dni od dnia ogłoszenia wyników. Dyrektor podejmie decyzję w ciągu 3 dni od jej złożenia, a jego decyzja jest ostateczna.
  6. W przypadku zbyt małej ilości uczestników rekrutacja może zostać wznowiona w dowolnym momencie trwania projektu.

§4

Rezygnacja uczestnika z udziału w projekcie

  1. Uczestnik ma prawo do rezygnacji w projekcie bez ponoszenia odpowiedzialności finansowej w przypadku gdy:
  • rezygnacja została zgłoszona na piśmie do Zespołu Rekrutacyjnego w terminie do 7 dni po zakończeniu procesu rekrutacyjnego bez podania przyczyny (w przypadku osób niepełnoletnich rezygnacja musi być podpisana przez rodzica/opiekuna prawnego);
  • rezygnacja w trakcie trwania zajęć jest możliwa w przypadku ważnych powodów osobistych lub zdrowotnych w terminie do 7 dni od zaistnienia przyczyny powodującej konieczność rezygnacji. Rezygnacja musi być na piśmie, do którego należy dołączyć zaświadczenie do stosownej sytuacji      (np. zwolnienie lekarskie) w przypadku osób niepełnoletnich rezygnacja musi być podpisana przez rodzica/opiekuna prawnego.

  1. W przypadku rezygnacji Uczestnika z udziału w zdaniach projektowych lub skreślenia z listy, Uczestnik zobowiązany jest do zwrotu otrzymanych materiałów dydaktycznych i szkoleniowych, najpóźniej w chwili złożenia pisemnej rezygnacji.

 

 

Uwaga!

Formularze należy oddać najpóźniej do 1.12.2014.

Testy kwalifikacyjne i rozmowa odbędą się 02.12.2014 !!!!!!!!!!!!!!

Informacje u nauczycieli z zespołu projektowego.

 

ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W PROJEKCIE  !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Biuletyn Informacji Publicznej